sábado, 2 de octubre de 2010

Machete. Sí, l'estrenaren ahir. I ahir la vaig vore. Coincidint amb el natalici d'un amic meu, anarem a vore-la.
No és el que jo consideraria una obra magistral. Però està prou bé com a homenatje a Dani Trejo i al cinema de serie B.
I poc més. Acabe de vore que tinc una visita al blog des d'Italia. Gràcies!!!! >.<
que hi han moltíssimes probabilitats de que siga un desconegut, però espere que no.

Respecte a la vaga. Prou participació. Però em fa pensar de vegades que no podem confiar en el mateix sistema que ens traiciona per canviar les coses. Vull dir. Ja els hem votat. Quina és l'altra elecció? És el que té el bipartidisme. Els dos son relativament pareguts. Peper molt roin que siga un, mai votaràs a l'altre.
No sé. Falta de fe en el sistema. Ah. Per cert. La propaganda de l'Estat és acollonant. Entre el "los piquetes secuestran a los hijos de los que van a trabajar", els "black bloc" eixos que van per tot el mon organitzant tumults...en fin...deuen de tindre molta pasta o algo..xDDDDD
Jo què sé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Deja tu mensaje cuando suene la señal......................
.....Piiiip